ייעוץ עסקי למכירות

מאת: אורן ביטרמן

מומחה פיננסים ועסקים

ייעוץ עסקי בתחום המכירות נותן דגש על בניית תוכניות עסקיות שמתאימות בדיוק לצרכים של העסק ולתמהיל הלקוחות שלו. כשאנחנו מדברים על ייעוץ, אנחנו מתייחסים ליצירת שיטות עבודה ששומרות על העסק חדשני ומתקדם. זו לא רק העברת ידע, אלא גם ליווי אישי והכשרה שתורמים לצמיחה אורגנית של המכירות.

    למידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו: 03-330-2055

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    בסופו של דבר, אנחנו חושבים שייעוץ עסקי צריך להוביל לתוצאות ממשיות. זה הזמן להפסיק לחלום על עליות במכירות ולהתחיל לעבוד על המתודולוגיות שיביאו את העסק שלך לרמה הבאה. מה המהלכים הנבונים? היתרונות של יעוץ מקצועי? אלו נושאים שאנו כולנו צריכים לחקור וליישם אם אנחנו רוצים לדאוג שהעסק שלנו לא רק ישרוד, אלא גם ישגשג.

    אסטרטגיות מכירה

    בעידן הנוכחי, כשהתחרות בשוק רק הולכת ומחריפה, אנו צריכים להבין שאסטרטגיות מכירה אינן "נחמד להביא" אלא "חייב להביא". אסטרטגיית מכירות אפקטיבית יכולה להיות ההבדל בין עסק מרחף לעסק פורח.

    הבנת הלקוח

    ראשית, זה מתחיל בהכרת מי עומד מולנו. אתם יודעים מה זה ללכת לקנות נעליים והמוכר ממש קורא לכם את המחשבות? כך אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו. חשוב לבנות מאגר מידע רחב ועמוק, שכולל:

    • דמוגרפיה
    • העדפות קנייה
    • נקודות כאב

    טכניקות מכירה חדשניות

    עולמנו בתמידיות מתחדש. וזה לא נעצר גם כשמדובר במכירות. ישנן טכניקות שהוכיחו את עצמן ועובדה שהן עדיין פופולריות למשל: מכירה חווייתית – להפוך את הקנייה לזירת התרחשות ולא רק פעולה מכנית. פה הבנת הלקוח חוזרת ומקבלת את ביטויה.

    ניתוח תחרות

    ברור לכולנו שאנו לא לבד בשוק הרחב. חשוב לנתח את התחרות ולהבין מה הם עושים נכון (או לא). אנו עושים זאת על ידי:

    1. בדיקת אסטרטגיות מכירה של המתחרים
    2. ניתוח שיטות פרסום שהם משתמשים בהן
    3. זיהוי חללים שאנו יכולים למלא

    אופטימיזציה של תהליכי מכירה

    בעולם העסקי של היום, אנחנו יודעים שכדי להעצים המכירות שלנו, אנחנו צריכים לדעת לא רק למכור, אלא גם לפקח ולשפר את התהליכים שמובילים אותנו למכירה. אז איך אנחנו עושים את זה? הנה כמה טיפים חשובים.

    • הגדרת יעדים:
      התחילו עם קביעת מטרות ברורות ומדידות לתהליכי המכירה שלכם.


    • ניתוח והפקת לקחים:
      נתחו את הביצועים הנוכחיים וזיהו את החולשות והחוזקות.


    • בדיקת שלבים:
      חשבו על כל שלב בתהליך המכירה ובדקו מה עובד ומה לא.


    • מיקוד המשאבים:
      הקצו משאבים לאזורים הדורשים שיפור ופסגת פריון.


    • למידה מתמדת:
      למידה היא מרכיב מרכזי, תמיד אפשר לשפר ולהתאים את עצמנו למציאות שמשתנה.


    אופטימיזציה היא תהליך מתמשך שבו אנחנו תמיד מחפשים איך להפוך את הטוב למעולה. ככל שנשתף פעולה יותר ונחפש שיתופי פעולה טובים, כך נוכל להגדיל ולשפר את תהליכי המכירה שלנו.

    שימור לקוחות ומכירות חוזרות

    אנחנו יודעים שהיכולת לשמור על לקוחות היא קריטית להצלחת כל עסק. זה בדיוק מה שהופך את ״שימור לקוחות ומכירות חוזרות״ לכלי עסקי חשוב כל כך. כשלקוחות חוזרים, הם לא רק קונים שוב – הם בעצם מבטאים את האמון והנאמנות שלהם בעסק שלנו.

    מה זה שימור לקוחות?
    שימור לקוחות זהו התהליך שבו אנחנו פועלים כדי להבטיח שהלקוחות שלנו ימשיכו להעדיף אותנו על פני המתחרים:

    1. איכות ושירות: אין תחליף למוצר או שירות איכותיים.
    2. קשר אישי: יצירת קשר אישי ואמיתי עם הלקוח.
    3. הטבות והנחות: הצעת ערך מוסף כמו הטבות ללקוחות חוזרים.

    לצמיחה עסקית:
    ברור לנו שלקוח נאמן הוא שווה הרבה יותר מכמה פעמי עסקה חד פעמיות. לקוח שמרוצה:

    • ירכוש יותר.
    • ימליץ לאחרים.
    • יהווה שגריר המותג שלנו.

    אין ספק, מערך שימור לקוחות רציני עשוי להבטיח שלקוחות שבאו לקנות פעם, ימצאו אצלנו בית לרכישותיהם גם בעתיד.

    כותב המאמר: אורן ביטרמן

    שותף ביוניקורן פיננסים

    לאחר 20 שנות ניסיון, כשהסתובבתי בין העסקים הגדולים ביותר במשק, הבחנתי בגישה המיוחדת שלהם ובהרגלים המנצחים אשר הפכו אותם למצליחים. הבנתי שהצלחה של עסק היא לא “מזל”. היא אסטרטגיה ברורה.

      למידע נוסף השאירו פרטים או התקשרו: 03-330-2055

      בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

      לקוחות ממליצים

      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video
      YouTube video